Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-23, 18:37   #882
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Hjertensfryd: Skjønner godt at det er sårt. Jeg tror foreldregruppene til mine unger har prøvd å huske på assistenter som hører til klassene også. Det har de virkelig fortjent. Det er ikke få ganger assistentene m.fl er skikkelige livreddere for lærere som har for mange baller i luften. Og for elever som trenger å bli sett.

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Så utrolig trist Kaija. Skulle ønske HR kunne se at du er en ressurs, og dessuten er menneske, ikke et "problem". Virkelig bra at du klarer å sette ord på det for deg selv og plasserer skyld der den hører hjemme.

Tusen takk. Det ble en tung helg nå, men har også klart å ta tak, informere til noen og grensesette for andre. Det blir null mer kontakt med HR uten en tillitsperson tilstede, så alle møter er avlyst av meg fram til det er på plass.
Fastlegen min er informert, støttende og temmelig sint. Ettermiddagen er brukt på å koble på fagforeninga, og så informere rette person derfra grundig nok til å være "advokat" for meg videre. Det hjelper å ha virkeevne og å være sunt sint.

Kaija er ikke aktiv