|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#861 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #14Dette var mer enn bare "gruff", Kaija. Fy søren, dette er drøyt! Er det for sent å gjøre noe? Kanskje NAV-veilederen kunne tatt et oppgjør? Det blir veldig feil om de reglene og systemene vi har for å ivareta ansatte i vanskelige jobbsituasjoner blir torpedert.
#863 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Gruffetråden #14Takk for støtten, alle.
Jeg vet neimen ikke. Skal treffe jobbveilederen min på onsdagen. Vi må nok snakke om dette da. Sist redigert av Kaija : 24-06-23 kl 08:41. |
![]() |
![]() |
#864 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Gruffetråden #14Hadde jeg som tillitsvalgt vært med i en sånn samtale hadde jeg blitt rasende. Det er absolutt ikke greit å holde på slik, Kaija.
#865 |
|
![]() Sv: Gruffetråden #14
Takk. |
![]() |
![]() |
#867 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Gruffetråden #14Det var virkelig ikke greit Kaja! |
![]() |
![]() |
#868 |
Tittel og tittel....
|
Om du blir invitert til flere sånne typer samtaler anbefaler jeg at du har med en tillitsperson.
#869 |
|
Definitivt. Jeg ble bedt om å komme på en samtale med HR til mandagen. Den avlyser jeg. Og jeg får gjøre klart at det ikke er aktuelt å snakke med noen av dem uten et ombud.Jeg er fremdeles skikkelig opprørt, lei, sint, skuffa og med følelsen av svik og verdiløshet på en gang. |
![]() |
![]() |
#870 |
can-jur
|
![]() Sv: Gruffetråden #14Jeg har rett og slett utvikla skrekk for barn som tar salto.
![]() |
#871 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Gruffetråden #14En klem til deg Floksa
#872 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Jeg skjønner veldig godt hva du mener Polyanna, for meg traff det spikeren midt på hodet.
#873 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Gruffetråden #14Jeg blir også kvalm av sånt, Floksa, helt uten å ha de samme dramatiske erfaringene.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 26-06-23 kl 13:06. |
![]() |
![]() |
#874 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg leste akkurat denne artikkelen i Aftenposten: https://www.aftenposten.no/foreldrel...lmente-forslag
![]() |
#878 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Gruffetråden #14Jeg gruffer over samarbeidspartner som ikke forstår at det arbeidet jeg gjør ikke er noe jeg bare vil gi dem gratis. De har fått tilbud om å kjøpe, men det er ignorert. Nå er de i en situasjon hvor de må dokumentere at de har det og lurer på om «vi (dere) har dette». Underforstått «kan vi få det». Jeg har lyst til å svare «vi har, dere har ikke», men overlater til sjefå å svare hakket mer diplomatisk enn det jeg har lyst til.
#879 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Takk for link.
#880 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Gruffetråden #14Så utrolig trist Kaija. Skulle ønske HR kunne se at du er en ressurs, og dessuten er menneske, ikke et "problem". Virkelig bra at du klarer å sette ord på det for deg selv og plasserer skyld der den hører hjemme.
|
|