Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-23, 13:56   #152
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, men trådstarter (jeg) sa også at jeg ikke sitter særlig mye når jeg er truseløs. Samt at jeg svetter betydelig mindre.

Ja, du sier at du ikke sitter, men flere andre beskriver hvilke kroppdeler som er i kontakt med underlaget (fortrinnsvis skjørtet/kjolen) når man sitter, og argumenterer for at det ikke er noen grunn til å la det være. Så jeg antar at en del andre setter seg ned, også i truseløs tiltand.

Selv er jeg ikke forutsigbar nok til å vite på forhånd om jeg kommer til å sitte ned eller ikke, når jeg er ute og går på ferie. Der skriver du at du løser det med å ha med truse i veska, som du tar på deg hvis du skal sitte ned litt lenger, men jeg tror ikke alle har det altså. Men om de vasker skjørtet etter hver gang de bruker det eller ikke blir jo opp til hver enkelt, så hva andre måtte gjøre bryr jeg meg ikke om, jeg spurte bare fordi jeg lurte litt på hvordan dette blir i praksis. Jeg ville nok ha ønsket å vaske skjørtet etter en dags bruk, om jeg hadde sittet naken ned på det, uansett hvilke deler som faktisk hadde vært i berøring med stoffet. Men det er bare følelsen jeg personlig har, og trenger ikke bety at det er spesielt uhygienisk i realiteten. Tror før øvrig alle skjønner at de ikke kan sitte ned med nakent underliv direkte på underlag andre skal sitte på, så det går jeg ut ifra at det ikke er noen som gjør.

Sist redigert av My : 21-07-23 kl 14:06.
My er ikke aktiv   Svar med sitat