Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-23, 13:52   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?

Ja, men trådstarter (jeg) sa også at jeg ikke sitter særlig mye når jeg er truseløs. Samt at jeg svetter betydelig mindre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 13:56   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, men trådstarter (jeg) sa også at jeg ikke sitter særlig mye når jeg er truseløs. Samt at jeg svetter betydelig mindre.

Ja, du sier at du ikke sitter, men flere andre beskriver hvilke kroppdeler som er i kontakt med underlaget (fortrinnsvis skjørtet/kjolen) når man sitter, og argumenterer for at det ikke er noen grunn til å la det være. Så jeg antar at en del andre setter seg ned, også i truseløs tiltand.

Selv er jeg ikke forutsigbar nok til å vite på forhånd om jeg kommer til å sitte ned eller ikke, når jeg er ute og går på ferie. Der skriver du at du løser det med å ha med truse i veska, som du tar på deg hvis du skal sitte ned litt lenger, men jeg tror ikke alle har det altså. Men om de vasker skjørtet etter hver gang de bruker det eller ikke blir jo opp til hver enkelt, så hva andre måtte gjøre bryr jeg meg ikke om, jeg spurte bare fordi jeg lurte litt på hvordan dette blir i praksis. Jeg ville nok ha ønsket å vaske skjørtet etter en dags bruk, om jeg hadde sittet naken ned på det, uansett hvilke deler som faktisk hadde vært i berøring med stoffet. Men det er bare følelsen jeg personlig har, og trenger ikke bety at det er spesielt uhygienisk i realiteten. Tror før øvrig alle skjønner at de ikke kan sitte ned med nakent underliv direkte på underlag andre skal sitte på, så det går jeg ut ifra at det ikke er noen som gjør.

Sist redigert av My : 21-07-23 kl 14:06.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 17:31   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, du sier at du ikke sitter, men flere andre beskriver hvilke kroppdeler som er i kontakt med underlaget (fortrinnsvis skjørtet/kjolen) når man sitter, og argumenterer for at det ikke er noen grunn til å la det være. Så jeg antar at en del andre setter seg ned, også i truseløs tiltand.

Selv er jeg ikke forutsigbar nok til å vite på forhånd om jeg kommer til å sitte ned eller ikke, når jeg er ute og går på ferie. Der skriver du at du løser det med å ha med truse i veska, som du tar på deg hvis du skal sitte ned litt lenger, men jeg tror ikke alle har det altså. Men om de vasker skjørtet etter hver gang de bruker det eller ikke blir jo opp til hver enkelt, så hva andre måtte gjøre bryr jeg meg ikke om, jeg spurte bare fordi jeg lurte litt på hvordan dette blir i praksis. Jeg ville nok ha ønsket å vaske skjørtet etter en dags bruk, om jeg hadde sittet naken ned på det, uansett hvilke deler som faktisk hadde vært i berøring med stoffet. Men det er bare følelsen jeg personlig har, og trenger ikke bety at det er spesielt uhygienisk i realiteten. Tror før øvrig alle skjønner at de ikke kan sitte ned med nakent underliv direkte på underlag andre skal sitte på, så det går jeg ut ifra at det ikke er noen som gjør.

Trusa har jeg kun tatt med i tilfelle prøving av klær, skal nevnes. Hsr ikke tatt den på utover det. Derimot har jeg tatt trusa AV langt oftere. Fordi jeg har holdt på å forgå av varme.

Gammel 21-07-23, 14:08   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Selv om du ikke sitter, renner vel også din svette nedover og ender opp på lårene.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 17:28   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Selv om du ikke sitter, renner vel også din svette nedover og ender opp på lårene.

Tja. Sitter som sagt lite, men jeg kan ikke si at jeg har tenkt at det renner der. Derimot renner det temmelig mye med truse.

Gammel 21-07-23, 23:24   #6
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jepp, man er skikkelig prippen om man blir sår fordi lårene gnisser sammen, eller man sliter med mye utflod eller urinlekkasjer, og er avhengig av truseinnlegg (som er noe av det som går igjen som grunn til at folk ikke føler seg komfortable med å gå uten truse).

...

Nei, det er selvsagt ikke prippent. Tydelig at enkelte følte seg truffet av min noe sleivete kommetar, uten at det var tilsiktet.

Gammel 21-07-23, 23:34   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Nå orker jeg virkelig ikke havne inn i denne tråden mer. Information overload.

Jeg drar ikke sydover på sommeren, takler ikke den type varme. Funker bra med truse her.

Gammel 22-07-23, 00:59   #8
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nei, det er selvsagt ikke prippent. Tydelig at enkelte følte seg truffet av min noe sleivete kommetar, uten at det var tilsiktet.

Man trenger ikke nødvendigvis å føle seg truffet selv om man påpeker at å kalle andre som kommenterer for pripne ikke bidrar med spesielt god input i tråden.

Gammel 23-07-23, 12:59   #9
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg følte meg overhodet ikke truffet - jeg synes bare det var en helt dust kommentar å komme med, og at slike kommentarer ødelegger for debatten.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-23, 11:13   #10
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg følte meg overhodet ikke truffet - jeg synes bare det var en helt dust kommentar å komme med, og at slike kommentarer ødelegger for debatten.

Og dette innlegget ditt hevet jo virkelig debatten.
Jeg fikk allerede i det første innlegget ditt til meg med meg budskapet ditt. At du føler det var nødvendig med ytterligere pekefingre, fremstår bare som surmaga og humørløst.

Jeg trodde det var tillatt å fjase litt i en tråd om bare rumper, men der tok jeg åpenbart feil. Djiiiiz.

Gammel 25-07-23, 12:37   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og dette innlegget ditt hevet jo virkelig debatten.
Jeg fikk allerede i det første innlegget ditt til meg med meg budskapet ditt. At du føler det var nødvendig med ytterligere pekefingre, fremstår bare som surmaga og humørløst.

Jeg trodde det var tillatt å fjase litt i en tråd om bare rumper, men der tok jeg åpenbart feil. Djiiiiz.

ok
Takk for innspillet ditt - håper det fikk deg til å føle deg bedre

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-23, 13:03   #12
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan reagerer, selv om man ikke føler seg truffet Kommer jo an på hva man liker og tenker. Jeg må jo si at den type kommentarer setter "fyr" på diskusjonene - og mange liker jo det! Mens andre ikke gjør det. Og noen føler seg truffet, det er sant, men det er ikke alle som reagerer som gjør det på grunn av det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.