|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Altså det der med at rumpen evt. kommer borti noe når man sitter. Det gjør den jo om man har stringtruse eller -bikini også. Det er jo ikke "det aller helligste" som gnisses mot stoler og klær heller, selv ikke når man er truseløs. Man har jo "beskyttende hudfolder" rundt omkring både bak og foran - det er jo ikke helt åpent, liksom. Skjønner svette og utflod og følelse av komfort etc., altså, men at det skal være så veldig uhygienisk hvis man ikke har spesielle plager, ser jeg egentlig ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?
Ja, dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Deg om det. Det er jo en grunn til at man vasker undertøy på 60 grader. Jeg ønsker ikke å slite mer på klær enn nødvendig, så jeg gidder ikke vaske skjørt/kjoler/bukser på 60 grader etter én dags bruk. Og hvis begrunnelsen er at man svetter synes jeg det er enda eklere, det er ikke som om man ikke svetter fra innsiden av de såkalt «beskyttende hudfolder», ting kommer jo ut derfra også.
![]() |
![]() |
#4 |
© All rights reserved
|
Du, ikke man. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|