|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Jeg er i et ekstremt varmt land for øyeblikket, og det er enormt mye mer luftig og befriende å gå uten truse. Det hender jeg gjør det hjemme også, men ikke så ofte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Skulle visst lage en poll, men noe gikk galt. Jaja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Jeg har ikke tenkt tanken en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Nei, har aldri tenkt tanken på ikke å ha på truse. Jeg sitter jo ned innimellom, og da kommer jo skjørtet i direkte kontakt med rumpa ...?
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?
Ja, men hvor skitten blir man utenpå rompeballene, liksom? Jeg er ganske nøye på hygiene, men dette tenker jeg går fint. Her i varmen dusjer jeg flere ganger daglig, og når jeg er truseløs, enten her eller hjemme, er det alltid utendørs når jeg beveger meg rundt. Hadde ikke gjort det på jobb eller på besøk hos folk, ei heller hjemme. Hvis jeg sitter på et spisested, så sitter jeg fint og tørt på kjolen. Jeg har ikke noen lange skjørt eller kjoler heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Aldri. Det er helt utenkelig for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Nei. Har så korte skjørt at jeg ville vært redd for at høna ville komme til syne på en eller annen måte.
![]() |
#12 |
Tatt på
|
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Nei, jeg må ha mammelukker eller lignende for å ikke få gnagsår på lårene og da har jeg også truse under de.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?
Ja det må jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Det har hendt. Men veldig sjeldent, kommer an på hvor jeg er, i sommerhuset kan jeg lett gjøre det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Har bare gått uten truse en gang for å overraske mannen. :flørter: Det er veldig mange år siden. Ville ikke følt det skittent men heller ikke mer luftig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Gjør jeg aldri, men tenker heller ikke at det er mer luftig uten. Kommer kanskje av hva slags truser man bruker. Foretrekker boxer i 100 % bomull og synes det er bra når det er varmt, det blir ikke klamt. Antar det er som når menn bruker t-skjorte under skjorta for å unngå svetteringer, fordi bomullen under fordeler fuktighet. Same, same but different. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|