|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Nei, har aldri tenkt tanken på ikke å ha på truse. Jeg sitter jo ned innimellom, og da kommer jo skjørtet i direkte kontakt med rumpa ...?
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?
Ja, men hvor skitten blir man utenpå rompeballene, liksom? Jeg er ganske nøye på hygiene, men dette tenker jeg går fint. Her i varmen dusjer jeg flere ganger daglig, og når jeg er truseløs, enten her eller hjemme, er det alltid utendørs når jeg beveger meg rundt. Hadde ikke gjort det på jobb eller på besøk hos folk, ei heller hjemme. Hvis jeg sitter på et spisested, så sitter jeg fint og tørt på kjolen. Jeg har ikke noen lange skjørt eller kjoler heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Ja, det er nok bare følelsen jeg har, mer enn at det er direkte uhygienisk. Likevel hadde jeg nok følt jeg måtte vaske skjørtet etter hvert bruk, hvis jeg hadde sittet naken ned på det. Men sikkert ikke nødvendig. Sikkert luftig og behagelig, men jeg synes ikke truse er plagsomt heller, så jeg har aldri hatt behov for å gå uten, og tar den på uten å tenke over det.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 14-07-23 kl 08:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Går du uten truse når du har skjørt eller kjole?Jeg har ingenting prinsipielt imot det, vel og merke så lenge man garantert ikke plasserer sine nakne private deler der andre skal sitte, eller garantert ikke kan komme til å flashe seg i et ubevoktet/ukontrollert øyeblikk. Og med mindre man går med veldig lange og tunge kjoler eller skjørt, kan man vel ikke garantere dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Leser
|
Ha, ha! Du oppfører deg akkurat som meg da noen fortalte meg at man ikke bruker undertøy i sykkelklær, var leeeeeenge jeg ikke kunne se på en mann i sykkelshorts uten å tenke på det. MEN jeg kom over det, og det vil du også
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg blir retraumatisert hver gang jeg sykler bak en med slitt sykkelshorts. Hvor sprekk og hår synes.
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Garantere kan jeg jo aldri. Men jeg har aldri opplevd det, selv i vind. Det er sjelden sånn at trusa viser heller når jeg har på det. Skulle det skje, så plager det ikke meg, men jeg prøver å ikke utsatte andre for det, da. Sist redigert av Hyacinth : 14-07-23 kl 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
can-jur
|
Jeg er jo egentlig en apekatt i kjole og elsket det fordi man kan bevege seg helt uten noe som strammer. I tillegg manspreader jeg. Også i kjole
![]() |
![]() |
|
|