Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-06, 21:15   #33
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva spiser du som mellommåltid?

Nå for tiden? Herlighet - alt mulig!

I dag spiste jeg pannekaker til frokost. Så før lunsj, spiste jeg en halv melkesjokolade (sånn stor, ja), nudler, en biola-yogurt og to bananer. Til lunsj hadde jeg stekte raspeballer. Yummi. Så etter noen ... minutter spiste jeg bananer, nok en yogurt, opptinet pizza og resten av sjokoladen. Så spiste jeg middag, grøt, etterfulgt av mer pizza, noen skiver med baconost, lovehearts og pannekaker (2 med rørt bringebærsyltetøy). Til kvelds varmet jeg opp resten av grøten, noen boller fra frysen, lagde meg tomatsuppe med makaroni og spiste noen bananer.

Nå går jeg å tenker på hva jeg skal spise etterpå. Altså etter jeg har postet dette innlegget. What can I say, det holder kvalmen unna.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat