Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hva spiser du som mellommåltid?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 21:34   #21
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva spiser du som mellommåltid?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Når jeg tenker meg om kan jeg godt finne 8 måltider på en dag liksom.

Åtte måltider er da ingenting.

Gammel 04-10-06, 21:38   #22
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Åtte måltider er da ingenting.

Hvordan får du det til? Er jeg nede på jobb så spiser jeg litt frukt, men ellers er det dårlig med mellommåltider her i gården.
Men kanskje jeg burde begynt med det, det skal vel være bra og spise ofte

Gammel 04-10-06, 21:40   #23
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Hvordan får du det til? Er jeg nede på jobb så spiser jeg litt frukt, men ellers er det dårlig med mellommåltider her i gården.
Men kanskje jeg burde begynt med det, det skal vel være bra og spise ofte

Det blir vel sagt at man bør spise hver tredje time. Jeg spiser omtrent hver annen. Minst ... Er man konstant sulten og enormt glad i mat, er det ikke det minste vanskelig.

Heldigvis er jeg rimelig aktiv også, altså.

Gammel 04-10-06, 21:49   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Paranøtter er det mest imponerende og mettende jeg har spist som mellommåltid. Egentlig er alle nøtter veldig genialt å ha som mellommåltid, fordi de inheholder både fett, proteiner og karbohydrater i seg selv.

Jeg syns macadamianøtter metter enormt. Jeg spiste en 40-grams pose til lunsj på jobben for et års tid siden (hver gang jeg var på jobb). Var SKIKKELIG mett i 4-5 timer etterpå!!!
Og så VEL jeg følte meg.

Gammel 04-10-06, 22:46   #25
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Sjokolade ...

Det skulle jo JEG skrive!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 00:03   #26
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Masse frukt. Vi har fruktordning på jobben. Iblant en god morgen- eller pianoyoghurt.

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 23:14   #27
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Har, etter inspirasjon fra dere, satt sammen det Perfekte Mellommåltid for zol:

Oppskjært frukt (haes med i boks eller skjæres opp på jobb)
Lett hakkede nøtter (tar med en stor posjon av gangen og har liggende)
Biola naturell eller yoghurt naturell (kjøper inn et par bokser og har stående på jobb)
Flytende honning (liten flaske som står på jobb)

Haes i en bolle i nevnte rekkefølge - møter veldig mange misunnelige blikk.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 23:19   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser som regel ei skive, et par knekkebrød.. yoghurt med litt nøtter og rosiner, frukt...

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 23:33   #29
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sesamknekkebrød uten pålegg i forbifarten.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 00:27   #30
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Valnøtter og 70% sjokolade, rugsprø med brunost, frukt. Jeg liker å gjøre ting enkelt. Masse bokser og blandinger blir for mye styr for meg.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 14:31   #31
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En neve nøtter, en avocado, frukt i biter, havregryn og biola, en skive, en kopp kaffe og en sigarett, en øl....

Gammel 14-10-06, 22:07   #32
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Banan. Eller Bannan som vi sier her i Drammen

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 22:15   #33
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå for tiden? Herlighet - alt mulig!

I dag spiste jeg pannekaker til frokost. Så før lunsj, spiste jeg en halv melkesjokolade (sånn stor, ja), nudler, en biola-yogurt og to bananer. Til lunsj hadde jeg stekte raspeballer. Yummi. Så etter noen ... minutter spiste jeg bananer, nok en yogurt, opptinet pizza og resten av sjokoladen. Så spiste jeg middag, grøt, etterfulgt av mer pizza, noen skiver med baconost, lovehearts og pannekaker (2 med rørt bringebærsyltetøy). Til kvelds varmet jeg opp resten av grøten, noen boller fra frysen, lagde meg tomatsuppe med makaroni og spiste noen bananer.

Nå går jeg å tenker på hva jeg skal spise etterpå. Altså etter jeg har postet dette innlegget. What can I say, det holder kvalmen unna.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 22:34   #34
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg syns macadamianøtter metter enormt. Jeg spiste en 40-grams pose til lunsj på jobben for et års tid siden (hver gang jeg var på jobb). Var SKIKKELIG mett i 4-5 timer etterpå!!!
Og så VEL jeg følte meg.

Jeg blir kvalm bare jeg tenker på macadamianøtter :S . Desembermamma vet hvorfor .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 22:38   #35
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

En neve nøtter, en avocado, frukt i biter, havregryn og biola, en skive, en kopp kaffe og en sigarett, en øl....

Signerer det meste her...

Gammel 14-10-06, 22:47   #36
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

I dag spiste jeg pannekaker til frokost. Så før lunsj, spiste jeg en halv melkesjokolade (sånn stor, ja), nudler, en biola-yogurt og to bananer. Til lunsj hadde jeg stekte raspeballer. Yummi. Så etter noen ... minutter spiste jeg bananer, nok en yogurt, opptinet pizza og resten av sjokoladen. Så spiste jeg middag, grøt, etterfulgt av mer pizza, noen skiver med baconost, lovehearts og pannekaker (2 med rørt bringebærsyltetøy). Til kvelds varmet jeg opp resten av grøten, noen boller fra frysen, lagde meg tomatsuppe med makaroni og spiste noen bananer.

Nå går jeg å tenker på hva jeg skal spise etterpå. Altså etter jeg har postet dette innlegget. What can I say, det holder kvalmen unna.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 22:56   #37
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Høres kjent ut... i fjor på denne tiden...

Gammel 14-10-06, 23:03   #38
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Klibrød med cottage cheese og hjemmerørt syltetøy eller bananskiver.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 14:24   #39
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaffe latte. Med den mengden sukker jeg heller i kaffen så regner jeg det som et (mellom)måltid. Ellers er nøtter, tørket frukt og rosiner en slager. Og ”Rett i koppen”-suppe hvis jeg jobber lenge. Hjemme tar jeg meg gjerne et knekkebrød.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 15:57   #40
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå for tiden går det ofte i banan i biter blandet med mangoyoghurt og frø. Ellers kan det være en skive brød, et knekkebrød, smoothie, frukt, grønnsaker osv.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.