Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-24, 17:13   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haster: Område å bo i nærheten av Lucca?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg ville satset på å bo så nært selve Lucca som mulig siden jeg ikke synes det var noen områder i nærheten av Lucca som var særlig spennende. Helst ville jeg bodd inne i eller rett utenfor gamlebyen slik at man kan gå inn til restauranter. Og hvis man kjører; Husk for all del at man ikke må finne på å kjøre innenfor murene. Det blir DYRT. Ja, det står skilt om at man kjører inn i en ZTL (Zona Traffico Limitato = begrenset kjøreområde), men dersom man ikke har tillatelse til å kjøre inn slik de fastboende har, blir bilen fotografert og det ramler inn saftige bøter lenge etter at man er kommet hjem igjen).

Ja, vi har egentlig booket en leilighet inne i Lucca, men Eldste tenker at det litt mer spennende å bo et annet sted (kanskje ikke så rart siden hun bor inne i Lucca innenfor bymuren). Jeg har skjønt at det er store parkeringsplasser utenfor bymuren, og at det sjelden er et problem å få plass der.
Takk for info om områdene rundt. Det var nyttig.

Vurderer også Viareggio. Noen som kjenner til den byen?