Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Haster: Område å bo i nærheten av Lucca?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-24, 17:00   #6
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haster: Område å bo i nærheten av Lucca?

Jeg ville satset på å bo så nært selve Lucca som mulig siden jeg ikke synes det var noen områder i nærheten av Lucca som var særlig spennende. Helst ville jeg bodd inne i eller rett utenfor gamlebyen slik at man kan gå inn til restauranter. Og hvis man kjører; Husk for all del at man ikke må finne på å kjøre innenfor murene. Det blir DYRT. Ja, det står skilt om at man kjører inn i en ZTL (Zona Traffico Limitato = begrenset kjøreområde), men dersom man ikke har tillatelse til å kjøre inn slik de fastboende har, blir bilen fotografert og det ramler inn saftige bøter lenge etter at man er kommet hjem igjen).

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:08.