Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-07, 11:29   #44
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det suspekt å ønske seg 3 eller flere barn?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns det er rart at man ønsker seg kun ett barn.

Jeg ønsket meg ikke et barn engang jeg. Ble gravid som vet et trylleslag , også fikk jeg han fordi jeg ikke fikk meg til å ta abort. Er jo veldig glad for det nå, han betyr jo ALT, men pga komplisert svangerskap og fødsel b.l.a, så har jeg virkelig ikke lyst på fler. Mange sier som deg. Mange som også sier at det er ego å ikke gi han søsken ol. Men sånt er bare tull syntes jeg. Mange barn er ikke for meg, det er ikke en tilværelse jeg vil trives med. Er så trygg på det at jeg ikke kunne brydd meg mindre om hva andre mener egentlig.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat