Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-24, 23:11   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kombiovn (mikro og varmluft), hva brukes den til?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Ovnens ulike funksjoner har helt klart sine roller, men da må man faktisk gidde å sette seg inn i hva som fungerer til hva.
Hvis man er fornøyd med tørre skuffkaker, ujevnt stekt gjærbakst, gratenger som er svidd i hjørnene og knapt varm i midten, da er det bare å kjøre på med varmluft, men om man vil sin bakst og sine retter lagd det beste så har det utrolig mye å si hvordan funksjon i ovnen man bruket.

Jeg har finlest bruksanvisningen mange ganger. Men jeg forstår likevel ikke hva som skal brukes til hva. Og minst av alt forstår jeg de ferdig innstilte programmene som både stekeovn og kombiovn har. Jeg skjønner hva over- og undervarme er, og jeg skjønner hva varmluft er. Men jeg skjønner ikke når man bruker hva, bortsett fra det med flere brett på en gang. Og jeg forstår hva grill er. Men det er så mye annet. 3D-varmluft, omluft, omluft med grill, ja, masse jeg ikke vet hva er selv om jeg prøver å finne det ut.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat