Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-24, 13:11   #121
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #20

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg er så enig med deg. Og staten raller i vei om at folk må slutte å kjøre til sentrum. KØEN LØSER SEG JO OPP FØR OSLO SENTRUM!! Dessuten ikke min feil at jeg MÅ gjennom byen om jeg skal til Hamar, Vestby eller Trondheim. Eller at jeg MÅ ut på E-18 om jeg skal til enkelte andre deler av min egen kommune.

Jepp. Hvis jeg skal på besøk til deg, for eksempel, må jeg ut på E18. Eller, jeg KAN kjøre småveier på kryss og tvers der folk bor, da, selvsagt. Men det vil jeg jo unngå, det er jo blant annet skoleveiene til unger som bor her. Både Asker og Bærum har jo E18 som viktig transportvei innenfor kommunen. Dette er virkelig et helt idiotisk tiltak - fordi det overhodet ikke løser det problemet det liksom skal løse.

Denne uken har det i tillegg vært gigantiske togproblemer hver eneste dag. Jammen bra jeg er sykemeldt for tiden.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv