Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-24, 12:25   #1
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #20

Jeg er så enig med deg. Og staten raller i vei om at folk må slutte å kjøre til sentrum. KØEN LØSER SEG JO OPP FØR OSLO SENTRUM!! Dessuten ikke min feil at jeg MÅ gjennom byen om jeg skal til Hamar, Vestby eller Trondheim. Eller at jeg MÅ ut på E-18 om jeg skal til enkelte andre deler av min egen kommune.

Gammel 13-11-24, 13:11   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg er så enig med deg. Og staten raller i vei om at folk må slutte å kjøre til sentrum. KØEN LØSER SEG JO OPP FØR OSLO SENTRUM!! Dessuten ikke min feil at jeg MÅ gjennom byen om jeg skal til Hamar, Vestby eller Trondheim. Eller at jeg MÅ ut på E-18 om jeg skal til enkelte andre deler av min egen kommune.

Jepp. Hvis jeg skal på besøk til deg, for eksempel, må jeg ut på E18. Eller, jeg KAN kjøre småveier på kryss og tvers der folk bor, da, selvsagt. Men det vil jeg jo unngå, det er jo blant annet skoleveiene til unger som bor her. Både Asker og Bærum har jo E18 som viktig transportvei innenfor kommunen. Dette er virkelig et helt idiotisk tiltak - fordi det overhodet ikke løser det problemet det liksom skal løse.

Denne uken har det i tillegg vært gigantiske togproblemer hver eneste dag. Jammen bra jeg er sykemeldt for tiden.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 13-11-24, 13:59   #3
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Og tenk så fantastisk det hadde vært om man hadde klart å legge en hovedvei utenom Oslo sentrum! Så alle som kom fra sør, vest og øst og f.eks skulle nordover ikke måtte gjennom Oslo for å dra til Gardemoen, Trondheim eller whatnot. Det er så utrolig dårlig veiplanlegging her i landet!

Snippa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.