Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-25, 19:42   #66
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #03

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg har ikke tenkt på at det koster så mye å sy om bunaden. Jeg tror faktisk jeg bruker de pengene på PT for å se om jeg kan komme inn i den igjen istedenfor. Det er ikke så mye som skal til og jeg må jo ned i vekt uansett.

For min del er det delvis PTen som er skyld i at jeg må sy ut bunaden, for jeg har trent styrkeløft og nå olympiske løft de siste fem årene i samarbeid med PT. Ryggen min har aldri vært så bra før, men jeg har også økt i bredde over rygg og skuldre, så vesten er rett og slett for smal. Jeg tror ikke jeg kommer inn i den igjen uansett hva jeg gjør, men jeg er blitt mye sterkere enn jeg var (og vil sikkert også kjøpe flere PT-timer).