Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-26, 11:39   #50
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på den neste apokalypsen?

Har vedovn og bra med ved, gassgrill og ekstra gass, diverse kokeapparat, nok vann iht anbefalingene, en del tørrvarer og hermetikk (sikkert ikke komplett lager), og jodtabletter. Tror vi skal overleve en stund på det vi har i alle fall, sikkert ei uke i alle fall. Har kun elektrisk transportmiddel da, hvis vi ikke regner sykkelen. Ja, og beredskapsvenner har vi også.

Jeg vet hvor nærmeste offentlige tilfluktsrom er, men jeg vet ikke hvor stor nytte det har, det er et stykke unna, i veldig tett befolka område, og har neppe plass til alle som er i umiddelbar nærhet engang. Men i kort avstand fra oss er det tilgjengelige hulrom og ganger i fjell, som sikkert kan gjøre nytten i nødsfall, uten at jeg vet hva som befinner seg der inne.