Sv: Syk hund
Opprinnelig lagt inn av Erica, her.
Så trist Ine. Vi måtte la vår hund slippe i sommer, kun 2,5 år. Det er den letteste, men tyngste beslutningen jeg har tatt. Vi hadde gjort det som var forsvarlig å gjøre, og prognosene var dårlig så det måtte bli sånn. Men så trist så trist. Føler veldig med deg.
Takk Erica. Ja, historien deres gjorde inntrykk. Noen tanker kommer til meg; hva om vi ikke hadde gitt han Librela månedlig den siste tiden.. Men alt vi har gjort har vi gjort på anbefaling fra profesjonelle. Librela har sikkert hjulpet han og, ingen vet om han nesten fikk fyllt 11 år uten Librela heller. Og ingen vet om symptomene han hadde kom av Librela. Vi gjorde vårt beste, jeg og x-samboer delte bilder med hverandre fra hans 8 første år da vi bodde sammen i morges, det var fint. Han har hatt et godt liv. Og så er det veldig fint å tenke på at han var "seg selv" helt til det siste, logret og ble glad da dyrlege og x-samboer kom i morges, og at dyrlege mente symptomene ikke ga han direkte smerter. I går ville han leke med meg med en pute, at vi skulle "slåss" og dra om den, mener jeg la ut godbiter så han hadde godbitsøk utenfor døra i går. Han hadde det på én måte godt til det siste. Han mistet den fysiske kontrollen over kroppen, men var den alltid gode seg helt til det siste.