Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-07, 15:18   #159
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du vært surrogatmor?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har ikke lest artikkelen, så kanskje dette er helt feil, men jeg kan tenke meg at disse kanskje primært har gjort dette fordi de trengte pengene? Jeg ville tro at det å bli mer eller mindre presset inn i en slik situasjon av økonomiske grunner kan være mye verre enn det å ta et helt frivillig valg og hele tiden være klar over at man har valgt det selv og at hensikten er å hjelpe noen. Men som sagt, jeg har ikke lest artikkelen.

Dette har du nok helt rett i.

Og det finnes jo kvinner som klarer å være surrogatmødre uten å bli traumatisert av det.

Om man er 100% bevisst og gjør det av idealistiske grunner, kan det helt sikkert være en berikende opplevelse.

Jeg synes det er en helt fantastisk ting å gjøre for et annet menneske.
Men man skal være temmelig overbevist om at man vil komme til å takle å gi fra seg barnet etter fødsel.