Tråd: Oppkast
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-07, 08:40   #12
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Oppkast

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Smittevernlegen her i bygda er krystallklar på dette: barnet skal tidlegast i barnehagen to døgn etter siste oppkast. Tidlegare vart det praktisert eitt døgn, men dei ser no at det smittar lengre enn det dei hadde trudd. Dessutan er det nokon barn som er oppkastfrie ein dag for så å kaste opp neste i eitt og same sjukdomsforløp.

No har eg sterkare meiningar enn dei fleste på dette området, for eg får ganske kjipe, smertefulle komplikasjonar av oppkast og er derfor veldig redd for dette. Eg forventar også at min omgangskrets informerer meg om evnt. omgangssjuke før dei kjem på besøk eller før me besøker dei. Da kan me heller avgjere sjølve om me vil utsette oss for smitterisiko

Det er forrøvrig anleis med forkjølelse og sånt. Det smittar visst nok før og heilt i starten av sjukdomsforløpet. Det gjer at det er langt verre å begrense omfanget av det. Dessutan er forkjølelse ikkje så kjipt som omgangssjuke, men det er jo mi meining da (til tross for at me har gått forkjøla meir eller mindre samanhengande sidan slutten av juli...).

Vil forøvrig ønske dikka god betring!

Helt enig!
Den ene jenta mi er så å si symptomfri en dag for så å kaste opp dagen etter igjen.. Gjett om jeg lærte det når hun kasta opp "big time" på et kjøpesenter vi var på....