Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-07, 11:09   #113
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg innrømmer det - jeg får litt hetta av en del mammaer

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg skjønner. For meg blir det omvendt - at det føles urettferdig og urimelig om en hissig person (som er flink til å ta konflikten der og da) ikke kan la meg få tid til å roe meg slik at jeg er i stand til å få frem hva jeg mener på en noenlunde saklig måte. Hvis jeg blir presset til å "bli ferdig" med saken/krangelen på stedet, vil det for det første ikke gå så veldig bra der og da, og for det andre vil jeg nesten garantert føle meg dårlig og i ubalanse lenge etterpå, når jeg ser situasjonen tydeligere og greier å analysere/formulere hva jeg opplevde at skjedde, men ikke lenger har noen mulighet til å få frem min side av saken. (For den er vi jo ferdig med for lenge siden, og jeg hadde mulighet til å si hva jeg mente da - bortsett fra at jeg antagelig var for opptatt med å føle meg angrepet og med å ikke begynne å grine til at jeg egentlig klarte å si noe som helst.)

Helt sånn som meg. Jeg kan bli så satt ut og tatt på senga, at jeg reagerer både annerledes enn jeg burde, at jeg ikke reagerer, eller at jeg blir sintere enn jeg burde (og kan lett begynne å grine). Når jeg får roet meg litt, så ser jeg gjerne bedre hva jeg selv bør gjøre i alle fall. Tilbakemeldingene fra meg blir gjerne mer saklige da, bedre formulert og gjerne ikke angrep.

Når det er sagt... en uke etter er jo litt lenge. Men gjerne en dag etter eller noe. I det minste fått formulert noe vettugt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat