Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-07, 14:46   #22
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om å gi gaver videre?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Hvorfor vet jeg ikke. Det føles bare veldig feil og gi bort en gave som jeg fikk i gave og ikke selv ville ha. Men hvis jeg bare gir den bort og opplyser om at jeg ikke ville ha den, ja da følels det bedre. Ikke noe god logikk egentlig.

Hvis det er noe jeg ikke vil ha, altså ikke liker, så vil jeg kanskje føle slik du beskriver det her. Men hvis det er en fin og brukbar ting som jeg har fra før, eller et pent plagg i litt feil størrelse, og jeg vet at mottageren vil bli glad, gir jeg det gjerne bort.