Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-07, 14:30   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snobbete eller harry

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Legg merke til at jeg ikke spurte om folk syntes de selv var snobbete/harry, men om hvilken kategori de ville foretrekke å bli klassifisert i av andre.

Og det plager meg ikke å bli sett på som snobbete av folk som synes det er snobbete å like det jeg liker og gjøre det jeg gjør. Folk som synes slikt, har ingen stor innvirkning på hva jeg synes om meg selv, for de har såvidt forskjellig oppfatning enn meg når det gjelder hva som er viktig og hva som er bra. (De kan være utmerkede mennesker likevel, bevares.)

En del ser ut til å svare på hva de selv helst vil være - altså om de helst vil være det de selv ser som harry, eller det de selv ser som snobbete. (Og svaret mitt er forsåvidt det samme hvis noen skulle stille det spørsmålet, men det er ikke det samme spørsmålet.)