Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-07, 15:54   #6
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannfolk og pakking

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Du og jeg lever på forskjellige planeter, tror jeg.

Selvsagt stryke? Selvsagt ikke, spør du meg.

Jeg gav etter 5 samboerskap opp å prøve å lære min kjære 2 ting. Det ene var å stryke. Mange klær med stygge merker. Jeg stryker kun pentøyet hans, ikke noe annet. Det andre jeg har gitt opp er å lære han å vaske tøy. Etter 5 år med farging av klær som førte til at alt var rosa, lyseblått og lilla så gav jeg opp. Han får ikke lov å sortere tøy eller sette på vaskemaskinen. Etter at vi fikk førstemann så sa jeg stopp. Det blir for dyrt i lengden å kjøpe nye klær så ofte.

Ellers er vi veldig likestilte. Han vasker gulv og støvsuger osv. Det han som lager mat. Så det handler bare om at vi har delt på oppgavene i hjemmet etter hva vi liker best å gjøre og er flinkest til.