|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Mannfolk og pakking
Har du?
![]() |
#43 |
|
Altså, du var ikke med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Mannfolk og pakkingÅja, den gangen ja..
![]() |
#46 |
superbruker
|
Jeg gav etter 5 samboerskap opp å prøve å lære min kjære 2 ting. Det ene var å stryke. Mange klær med stygge merker.
![]() |
#47 |
Tilpasser tittel
|
Unnskyld, men
![]() |
#50 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Mannfolk og pakkingAh... Tror kanskje jeg skjemmer bort min når det gjelder pakking jeg også... Jeg pakker nemlig for alle 6, synes det er greit når jeg først er i gang. Som regel skal vi reise med en gang han kommer hjem på fredag og da har jo jeg gått her hjemme og har da hatt muligheten til å pakke. Men til gjengjeld så har vel ikke jeg strøket annet enn gardiner og duker siden jeg var 15 år... Det er hans jobb, for jeg klarte å stryke dobbel press i buksa hans ett par dager etter vi ble sammen (da var jeg 15) og han var da nylig dimmet, så han hadde det militære i seg og ble ikke spes imponert. Så etter det har han gjort det selv, og da tar han alt det andre samtidig
![]() |
#51 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn har vi det også, jeg tar det meste av vasken selv, eller det vil si sortering og sette på vasker. Rydde vekk og brette gjør vi begge to.
![]() |
#53 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hahaha, er min mann og din mann i slekt??
![]() |
#55 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Mannfolk og pakkingJeg pakker for meg og mannen pakker for seg og lille... Jeg hater og pakke og gjør det ikke før jeg MÅ. Min mann trenger ikke hjelp til stryking og denslags, jeg derimot syns det er fint at han stryker mine klær for det liker jeg heller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
trøtt
|
Det er vel omtrent sånn det er her også. Jeg har overhodet ikke oversikt over hva han skal ha med seg på tur, og jeg ville ikke latt han pakke for meg heller. (Jeg er nemlig så opptatt av å få med meg nok varme sokker og ekstra gensere og sånt, jeg virkelig hater å fryse... |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Helt konge
|
Tøys! Hvis de ikke er i stand til å pakke selv burde de holde seg hjemme. Jeg bor sammen med et voksent menneske som er i stand til å passe seg selv og sine ting, noe annet ville være utenkelelig. Sist redigert av Heiko : 24-11-07 kl 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
flisespikker
|
![]() |
|
|