|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
<*(((<
|
![]() Sv: Mannfolk og pakking
Jepp, derfor må stakkars Sokk og de flotte genene hennes kjøpe/vaske/henge opp/pakke alle klær, og rydde og vaske og lage all mat i heimen. Det vil si, jeg kan grille ting om sommeren, for der har jeg best gener. Samt til å kjøre bil og reparere ting som går i stykker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Smugleser
|
Heldige Sokk med de riktige genene!
![]() |
#4 |
superbruker
|
Han får ikke mye hjelp. Kun til å finne tøyet som befinner seg på vaskerommet og til å stryke det som trengs. På vaskerommet får han ikke lov å rote med mine system.
Jeg er kontrollfreak. Jeg tenker over hva jeg vil ha med av tøy en uke i forveien og sørger for at det vasket og stryket et par dager før jeg skal dra. Selve pakkingen gjør jeg før kvelden før. Han visste ikke hva han skulle ha med seg. Han har gått ned i vekt visste derfor ikke om han engang hadde noe passet. Ergo burde han ha sjekket litt tidligere i uken.
Gjett om jeg jobber hardt med gutten min
Jada, jeg skal hjelpe deg svarte jeg og satt rolig en stund til. han får pent prøve klærne selv. Jeg hjalp han kun å finne et par ting nede på vaskerommet. Han har ikke garderobeskapet sitt på vaskerommet. Jeg legger hans klær ved siden av skapet hans og han må legge det inne selv. Jeg var overrasket over rotet når jeg kikket inn i går kveld.
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
superbruker
|
Jeg gav etter 5 samboerskap opp å prøve å lære min kjære 2 ting. Det ene var å stryke. Mange klær med stygge merker.
![]() |
#7 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn har vi det også, jeg tar det meste av vasken selv, eller det vil si sortering og sette på vasker. Rydde vekk og brette gjør vi begge to.
![]() |
#10 |
Passiv
|
Jada - men vi kan jo ikke la være å erte deg likevel! |
![]() |
![]() |
#11 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Mannfolk og pakkingDenne strykingen - må man virkelig stryke navnelapper på klærne til voksne folk også? For det er vel ingen andre ting strykejernet brukes til?
![]() |
|
|