|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannfolk og pakkingDet kunne ikke falt meg inn at jeg skulle pakke for Løvemannen. Han er da en voksen mann og klarer da helt fint å gjøre det selv. At han gjerne springer rundt og leter i siste liten er hans problem. Han klarer nå allikevel å få med seg det han skal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Mannfolk og pakkingForresten ville det aldri falt meg inn å pakke i en uke for en helgetur!
![]() |
#24 |
villende
|
![]() Sv: Mannfolk og pakkingHøh. Min mann pakker like gjerne for meg og Snupp. Hvis de ikke må gjøre det selv så lærer de heller aldri å gjøre det selv (sier mannen, mens han klager over at han nok en gang må stryke klærne mine). |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannfolk og pakkingMin kjære pakker da selv. Det nekter jeg plent å gjøre for han. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Mannfolk og pakkingMin mann kan stå å kikke i taket og spørre etter den eller den skjorta. Jeg spør hvor han kledde av seg, og da svarer han somregel "på soverommet, vel". Jaja, sier jeg. Da ligger den vel der enda.
![]() |
![]() |
#28 |
Stiv
|
![]() Sv: Mannfolk og pakkingGudskjelov klarer mannen å pakke selv. Han klarer også å pakke til meg og ungene om det skulle være behov for det. Unntaket er da vi han pakket toalettsakene mine da vannet hadde gått og vi skulle på klinikken. Da endte jeg opp med tannkost og deodorant. Manglet fuktighetskrem, sminke og hårstylingsprodukter.
Viktig, viktig. Guttene må oppdras ordentlig!
![]() |
![]() |
#29 |
<*(((<
|
![]() Sv: Mannfolk og pakking |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Mannfolk og pakking
Du skal svare: |
![]() |
![]() |
#32 |
Smugleser
|
Jeg leste av en eller annen grunn 15 mnd (ja, litt enspora), og syntes kanskje du var i overkant streng!
![]() |
#34 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gubben gjør allt dette, til å med baker han kransekaker og andre kaker.
![]() |
#35 |
<*(((<
|
Jepp, derfor må stakkars Sokk og de flotte genene hennes kjøpe/vaske/henge opp/pakke alle klær, og rydde og vaske og lage all mat i heimen. Det vil si, jeg kan grille ting om sommeren, for der har jeg best gener. Samt til å kjøre bil og reparere ting som går i stykker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Smugleser
|
Heldige Sokk med de riktige genene!
![]() |
#37 |
Stiv
|
Noen genforskjeller er det - veldig generelt og forenklet - på gutter og jenter, ja. Det fikk jeg bevist da min 13 mnd gamle gutt oppdaget biler.
![]() |
![]() |
#38 |
superbruker
|
Han får ikke mye hjelp. Kun til å finne tøyet som befinner seg på vaskerommet og til å stryke det som trengs. På vaskerommet får han ikke lov å rote med mine system.
Jeg er kontrollfreak. Jeg tenker over hva jeg vil ha med av tøy en uke i forveien og sørger for at det vasket og stryket et par dager før jeg skal dra. Selve pakkingen gjør jeg før kvelden før. Han visste ikke hva han skulle ha med seg. Han har gått ned i vekt visste derfor ikke om han engang hadde noe passet. Ergo burde han ha sjekket litt tidligere i uken.
Gjett om jeg jobber hardt med gutten min
Jada, jeg skal hjelpe deg svarte jeg og satt rolig en stund til. han får pent prøve klærne selv. Jeg hjalp han kun å finne et par ting nede på vaskerommet. Han har ikke garderobeskapet sitt på vaskerommet. Jeg legger hans klær ved siden av skapet hans og han må legge det inne selv. Jeg var overrasket over rotet når jeg kikket inn i går kveld.
![]() |
#39 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Tilpasser tittel
|