Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-07, 20:35   #56
Nebbia
Passiv

Standard

Sv: Boikott Israel

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Hvorfor er det teit å legge en side av en sak? Jeg kjenner den siden og vil faktisk ikke høre noe annet svada som kommer i fra Israel.

En sak har alltid flere sider, og det er ikke noe galt i å kun vektlegge den ene når man gjør seg opp en mening. Men når du utgir deg for å oppsummere konfliktens historie, så må en kunne forvente at du holder deg til sakens realiteter på en mer objektiv måte.

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Hvorfor er det ingen i verden som våger å hjelpe Palestiner og gi dem noe våpen slik at dem også kan krig med æren i behold. Mest av alt er jeg imot all krig og elendig. Har jo flyktet i fra det selv. Men skal man først krige så er det virkelig rart at verden kun ser på og ikke gjør noe med det. Når alle ser hvordan Palestiner kriger og hvordan Israel gjør det med hva slags våpen og bomber og tank.

Mener du virkelig dette? :hoderystende: Syria og Iran har vært både økonomiske støttespillere for både Hamas' og Fatahs millitære fløyer, men jeg synes krigføringen deres er like forkastelig som den Israel utøver ovenfor palestinerne. Å snakke om opprustning av palestinerne fordi Israel er militært overlegne blir for dumt.

Svar med sitat