Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-06, 15:27   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I forje uke kom vi over en diskusjon om abort

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det kommer an på. Jeg kan se for meg tilfeller der det vil være helt urimelig å pålegge henne noe slikt - i en del tilfeller vil det være urimelig å pålegge henen å ha kontakt med barnefaren i det hele tatt. (Jfr. Kies innlegg.)

(I "normale" parforhold ser jo jeg også det som en selvfølge at hun forteller ham at hun er gravid. Men det tror jeg nesten alltid skjer. Jeg kan ikke se for meg at det skjer særlig ofte at kvinner i etablerte, gode forhold blir gravide og tar abort uten å fortelle partneren om det, og i alle fall tror jeg ikke det skjer så ofte at det er noen grunn til å lovpålegge noe slikt.)

Jeg uttalte meg fra "normalen" såklart. Det er helt klart tilfeller der det ikke bør være en selvfølge at man skal måtte si det til barnefaren. Det beste er om det er en selvfølge at faren skal få vite det, når det er riktig. Uten at man må pålegge. Det er en del kvinner som bruker menn for å bli gravide. Har vært borti det..... De har kun hatt en ting i hodet når de har fått seg mann og det er å bli gravide. Så stikker de eller bruker barnet i magen for det det er verdt mot mannen. Også noe utenom normalen heldigvis, men de finns dessverre.

Kvinner kan være fæle.....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat