Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-07, 15:00   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det "lov" å pynte treet?

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Tidligst midt i desember med juletre.. Det ser fort glorete ut, og en blir så lei jula allerede da. Hvertfall _jeg_. Jeg synes treet kan kastes ut allerede i romjula. Men beholder det nådigst til over nyttårsaften.
Noen sier 13. dag jul skal treet bort, andre sier 13. januar. Alt i januar er egentlig for seint for min del..

Men jeg blir fort lei jula..

Nettopp, derfor kan jeg ikke vente til lille julaften for da får jeg jo bare nyte 2-3 dager med juletre før jeg er drittlei, det blir jo bare teit.
Jeg ELSKER førjulstiden med all pynten og kosen, så jeg vil heller nyte treet midt i desember og utover, enn å ha det motvillig oppe lenger enn 2. juledag.