Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-07, 19:44   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er vi blitt for kravstore?

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Jeg tror at hvis du eller jeg hadde opplevd på kroppen det å være et fattig barn i overskuddlandet Norge, så hadde vi blitt veldig opptatt av de få tingene vi kunne få som var nye.

Det er lett å arve/kjøpe brukte klær og leker når man har råd til det, men når man alltid må velge det billigste alternativet (om man i det hele tatt har råd til noe slikt) er veldig tøft for de det gjelder.

Vel, jeg er oppvokst med ei alenemor i en kommunal leilighet, mamma levde på sosialen og var alkoholiker. Jeg måtte tidlig gå med aviser for å kjøpe mat og lignende. Jeg har alltid fått brukte ting/gaver med få unntak, og jeg kjøper alltid brukt den dag i dag, om jeg kan. Har aldri sett på brukte ting som noe mindre verdt enn nytt, så lenge det er pent brukt. Men vi er jo alle forskjellige.