|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er vi blitt for kravstore?
Joda, jeg skjønner poenget. Det er bare det med å foretrekke nye filleting over brukte bra ting (om de da er bra, selvsagt...). Jeg har tiltro til, at det som disse skoleungene pakket inn er fint og ordentlig, derfor jeg syntes det var synd at de får beskjed om, at det ikke var bra nok.
![]() |
#22 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er vi blitt for kravstore?Så gikk det bra til slutt.
![]() |
#23 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Så bra!
![]() |
![]() |
#24 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Er vi blitt for kravstore?Shirley reddet dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Vel, jeg er oppvokst med ei alenemor i en kommunal leilighet, mamma levde på sosialen og var alkoholiker. Jeg måtte tidlig gå med aviser for å kjøpe mat og lignende. Jeg har alltid fått brukte ting/gaver med få unntak, og jeg kjøper alltid brukt den dag i dag, om jeg kan. Har aldri sett på brukte ting som noe mindre verdt enn nytt, så lenge det er pent brukt. Men vi er jo alle forskjellige.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er vi blitt for kravstore?Jeg må si at jeg reagerer litt, samtidig som jeg forstår argumentet med at julen ikke er tiden for å gi brukte ting i gave... helt til jeg begynner å tenke gjennom en del av gavene vi har gitt til guttungen i løpet av de siste årene. Veldig mange ting har vi faktisk kjøpt brukt, og det av to årsaker: 1. det er billigere, 2. det er mer miljøvennlig å kjøpe brukt fremfor å kjøpe nytt. Dette er noe vi snakker om og guttungen har aldri reagert på det. Men, forskjellen ligger nok i at det ikke bare er brukte leker - og det er ikke fordi vi må, men på grunn av et valg vi har tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|