Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-07, 23:32   #98
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?

Ikke så mange rare gaver, men i fjor eller i forfjor fikk jeg 3 ute/inne termometere... (av min bror, svigerfar og ene broren til mannen min)
Så jeg har lært å ikke gi alle den samme "ønskelista" (hadde vel for få ting på lista kanskje?)
I år ønsker jeg digital steketermometer, men klok av skade har jeg bare sagt det til den ene

Første året jeg og mannen min var sammen fikk han skjerf av både meg og mine foreldre, og året etter fikk han enda et skjerf av mine foreldre. Han erter oss litt for det da. (litt av grunnen til at jeg noterer i "juleboka" mi for hvert år hva jeg kjøper til andre...)