|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Ikke så mange rare gaver, men i fjor eller i forfjor fikk jeg 3 ute/inne termometere... (av min bror, svigerfar og ene broren til mannen min)
![]() |
#2 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg husker spesielt et år jeg feiret sammen med svigermor og mannens onkel.
![]() |
![]() |
#4 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg har en onkel som er så gjerrig at han griner når han driter så gavene fra ham har vært ganske varierende kan man si, og den julen jeg var 15 eller deromkring fikk jeg en plate med Knutsen & Ludviksen av ham. Ikke akkurat ny av året, men ganske fersk fra nå på tilbud-korgen tror jeg vi kan slå fast
![]() |
#5 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?For meg så blir det å få julepynt i julegave som å få noe i etterkant av at man har bruk for det. I tillegg så synes jeg det skriker veldig at jeg gidder ikke tenke på hva jeg skal kjøpe så jeg kjøper litt julepynt.
![]() |
#6 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg ler av Superior sine opplevelser.
![]() |
#7 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg syns det er veldig koselig å få julepynt i gave. I julen ser huset helt annerledes ut en periode, og om det står en nisse som ikke matcher gardinene på et bord, så er det bare sjarmerende. og så kan jeg tenke litt på giveren når jeg plasserer pynten.
![]() |
![]() |
#8 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Synes og det er hyggelig å få fin julepynt i gave (får alltid det i strømpa av min mor natt til julaften). Og jeg ønsker meg veldig en globus, LilleLeo.
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 07-01-08 kl 09:13. Årsak: rydder litt |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Flere juler på rad ga farmora mi meg ei eller to Hardygutt-bøker fra loftet sitt (altså brukte bøker fra da pappa var gutt) sammen med en Daim. Daimen var god, bøkene hadde jeg stort sett lest minst en gang allerede i løpet av diverse sommerferier... Mener hun slo til en gang og la ved ei solbrun LaMote-strømpebukse i tillegg.
![]() |
|
|