Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-07, 20:39   #45
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å betale barn for gode karakterer?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg forstår godt at man ikke ser vitsen med påskjønnelser om man har motiverte unger som ligger over gjennomsnittet. Jeg snakker stort sett ikke om dem. Jeg snakker om de som sliter med motivasjonene, og som trenger et puff i form av ytre motivasjon som penger.

Jeg tror rett og slett jeg heller vil at ungene mine da skal få dårligere resultater enn å "lure" dem ved å betale for at de skal gjøre det bedre.
Jeg ville selvsagt forsøkt å "dytte" på andre måter da, samtaler, oppfølging etc etc, men hvis det ikke nyttet hadde jeg ikke tydd til penger.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat