Sv: Heksejaktes det på Gro nå?
Opprinnelig lagt inn av Tuddelu, her.
Hvorfor skulle det være nødvendig å bo i Nice for å lede WHO? WHO har sitt hovedsete i Geneve 
Har du vært i det området i det hele tatt? Man kan fint bo i Frankrike og jobbe i Geneve, det blir vel som å bo i Akershus og jobbe i Oslo.
Opprinnelig lagt inn av Tuddelu, her.
Jeg tror ikke "politikerne" har vært klar over denne avtalen. Reaksjonene tyder i hvert fall ikke på det. Som politiker, og ikke minst som tidligere statsminister for en sosialdemokratisk regjering, burde Gro vite bedre enn å benytte seg av smutthull. Med hennes bakgrunn synes jeg faktisk tvert i mot hun har en viss informasjonsplikt i forhold til å påpeke urimeligheter i regelverket.
Du tror ikke? Vel, da er det rart at flere politikere gikk ut og uttalte seg om at dette var noe de hadde visst om lenge.
Det eneste jeg er enig med deg i er at hun med fordel kunne ha informert myndighetene bedre om dette. Men hun ringte skattemyndighetene og lurte på hva hun skulle gjøre med inntektene fra Pepsi, og fulgte råd hun fikk derifra, så der gjorde hun faktisk sin jobb.