|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Heksejaktes det på Gro nå?
Har du vært i det området i det hele tatt? Man kan fint bo i Frankrike og jobbe i Geneve, det blir vel som å bo i Akershus og jobbe i Oslo.
Du tror ikke? Vel, da er det rart at flere politikere gikk ut og uttalte seg om at dette var noe de hadde visst om lenge.
![]() |
#2 |
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vet at det ikke er noe problem å pendle mellom Geneve og Nice, men i mine øyne ville det vært mye mer naturlig å bo i Geneve når man er leder for WHO. Når man velger en annen løsning, som til gjengjeld gir skattefordeler, blir jeg mistenksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
:spikker:
![]() |
#4 |
Passiv
|
Margaret Chan (Fung Fu-chun) tok ikke over etter Gro, men etter Anders Nordström som var midlertidig leder etter Lee Jong-wook som i sin tid (2003) tok over for Gro. |
![]() |
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
Jungelloven slo til igjen. (Man kan ikke spikke uten å skjære seg i finger'n ...)
![]() |
#6 |
I farta ...
Jeg er fullstendig klar over at Gro ikke lenger leder WHO. Men det ble vist til at hun kjøpte leiligheten da hun var leder og at hennes engasjement i WHO skulle kunne forklare/legitimere at hun bosatte seg der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
Hun har ikke bodd i Nice mens hun ledet WHO. Da bodde hun i Geneve (der hvor de kontorene til WHO ligger). |
![]() |
![]() |
#8 |
I farta ...
Jeg aner ikke når hun kjøpte leiligheten og synes egentlig det er knekkende likegyldig når hun kjøpte den. Det ble bare påstått av en eller annen at det var den bakenforliggende årskaken. Sist redigert av Tuddelu : 09-01-08 kl 08:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|