Sv: Heksejaktes det på Gro nå?
Opprinnelig lagt inn av Kif, her.
Flyttemelding hører med når man flytter. Det er klare regler for når man skal melde flytting og ikke.
Jeg har forresten tatt en gro selv - og fått utført 2 gratis UL i Norge! Det er minst 1600kr det! Eller en halv måneds barnehageplass eller noe sånt ... 
Joda, men jeg har liksom vanskelig for å tro at det var en ren tilfeldighet. Den dama sitter nok uansett ikke på rumpa i Nice i over et halvt år av gangen, som jeg mener at er grensa for når man skal melde flytting (?) Når hun gjør noe slikt, gjør hun det av veloverveide årsaker. Og da mistenker jeg at det er for å unngå skatt. Nei, hun bryter ikke loven, men loven er tøyelig og med hennes bakgrunn burde hun ikke tøye den, men tvert i mot informere om slike smutthull med tanke på å få dem tettet.
Og så er det jo litt forskjell på deg og en offentlig person som Gro (men kanskje er du egentlig en kjendis? ), selv om jeg ikke liker at man utnytter systemet enten man er har den ene eller andre posisjonen i samfunnet. Overtramp som gjøres av våre "forbilder" og de som lager reglene er uansett mer graverende i mine øyne. Og sniking i køer man til og med ikke har rett til å stå i, er ikke bra 
|