Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-08, 13:45   #20
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn ...

Jeg syns faktisk det kommer helt an på situasjon, sted og oppførsel.
Jeg kunne nok fint ha snakket til andres barn (og har gjort det), men i den situasjonen som HI beskriver så skjønner jeg at hun ble provosert. Vi velger ofte bort kafésituasjoner nettopp fordi Snupp ofte blir urolig, og når vi først går ut så velger vi steder som er lagt opp for at man skal kunne ta med seg små, energiske barn. Det finnes faktisk en del kafeer som legger opp til at det skal være gøy for små barn å være der (og avslappende for mor og far, fordi man ikke trenger å bekymre seg for at man forstyrrer "tanten" på nabobordet.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat