Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-08, 21:27   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Jeg syns faktisk det er en fin måte å holde kontakten med blant annet gamle venninner i utlandet. Jeg har ikke søkt opp "gud og hvermann" og de som får se den fulle profilen min er mennesker jeg har kjent godt en gang i tiden. Jeg foretrekker dessuten å vise frem presentable bilder av Snupp på en lukket profil på Facebook, fremfor på en åpen blogg på nettet. Og så bruker jeg messagingsystemet en del til å skravle med gamle kjente i utlandet. Det siste tilskuddet på listen min er faktisk min aller første kjæreste, som etterhvert ble en god venn. Vi har skrevet mye brev opp gjennom tidene, men siden han bor i utlandet, mistet vi kontakten med hverandre i løpet av studietidens hyppige flyttinger.

Det skal sies at jeg ikke bruker veldig få av applikasjonene på facebook. Jeg behandler det som et sted hvor informasjonen som legges ut i teorien er 100 % offentlig, rent bortsett fra at jeg også legger ut skrytebilder av Snupp der.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat