|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg syns faktisk det er en fin måte å holde kontakten med blant annet gamle venninner i utlandet. Jeg har ikke søkt opp "gud og hvermann" og de som får se den fulle profilen min er mennesker jeg har kjent godt en gang i tiden. Jeg foretrekker dessuten å vise frem presentable bilder av Snupp på en lukket profil på Facebook, fremfor på en åpen blogg på nettet. Og så bruker jeg messagingsystemet en del til å skravle med gamle kjente i utlandet. Det siste tilskuddet på listen min er faktisk min aller første kjæreste, som etterhvert ble en god venn. Vi har skrevet mye brev opp gjennom tidene, men siden han bor i utlandet, mistet vi kontakten med hverandre i løpet av studietidens hyppige flyttinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Jeg er innom Facebook innimellom, jeg syns det var et flott sted i begynnelsen, helt til det tok helt av med hjernefjerne applikasjoner og bling bling dilldall. Nå er jeg inne og ser på fotoalbumene til "vennene" mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?
Jeg har også fått denne reklamen et par ganger selv om jeg ikke har i profilen at jeg har barn. Mulig det går på kjønn og alder? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
By the Sea
|
Samme her.
![]() |
#6 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vær obs på følgende: Facebook *eier* hvert eneste bilde (faktisk hvert eneste *tastetrykk*) du legger ut. Åpen eller lukket profil spiller ingen trille, ei heller om du sletter bildene. De kan uten videre selge alt du noensinne har lagt ut til f eks barnematreklame, reisebroskyrer eller hva som helst, i all fremtid. Selv etter at du dør, faktisk - pårørende får ikke uten videre lov til å slette din profil.
![]() |
#7 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Blir mer og mer glad i Facebook, jeg.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 05-04-08 kl 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Glad
|
![]() Sv: Hva synes dere om Facebook?Har nettopp avansert fra Facebook til linkedin jeg nå. Lurer litt på hva jeg nå begir meg ut på. Igjen.
![]() |
Emneord |
|
|