Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-08, 18:52   #10
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fineste bryllupsgave?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så med andre ord ønsker dere noe ekstraordinært som ikke står på denne listen dere av tvang måtte skrive. Gaven må i tillegg være fra noen som ikke har spurt dere om hva dere ønsker dere, for å si "surprise me!" var for risikabelt. Jadda!

Hehe. Nei. Blander du meg sammen med noen andre eller?

Jeg giftet meg i 2003 jeg. Vi bor ikke der familiene våre bor, så jeg hadde påforhånd ikke snakket med noen andre enn mine foreldre, min forlover og svigermor før vi møtte alle bryllupsdagen. Mange hadde jeg så og si aldri truffet før. Vi fikk ting vi ønsket oss, og andre ting som vi ikke hadde skrevet opp, men som var fine de også. Praktiske og nyttige ting som halvveis nyetablerte trenger eller kan få bruk for. Men ber du meg dra ut en ting som skilte seg veldig ut i forhold til de andre, så kan jeg ikke det. Så enkelt er det. Det betyr jo ikke at jeg savnet det heller. Vi var overveldet over alt vi fikk. Så jeg ser ikke logikken din.

Nå til jul fikk jeg også ting jeg ønsket meg, men noe som skilte seg ut var ting ungene hadde laget i barnehagen. Jeg visste ikke om det på forhånd, men satte stor pris på det likevel. Jeg satte pris på andre ting jeg også fikk, men likevel når jeg tenker etter så opplever jeg at det ungene hadde lagd skilte seg ut.

Forøvrig har jeg lest mange innlegg fra deg Skremmern, og sjelden har du vel hatt så tungt for å forstå hva folk mener som i denne tråden - og det er ikke ment som noe angrep. Jeg bare lurer på om du tuller med meg, sånn for moro skyld?

Sist redigert av Dronningen : 03-02-08 kl 19:00.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat