Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fineste bryllupsgave?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-08, 16:35   #41
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste bryllupsgave?

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Denne tråden handler da ikke om ønsker? Den handler om det var noe som utmerket seg veldig. Tror du blander kortene litt.

Skulle jeg svart på om vi fikk noe fint, eller noe vi ønsket oss, så hadde jo svaret blitt noe annet.

Så med andre ord ønsker dere noe ekstraordinært som ikke står på denne listen dere av tvang måtte skrive. Gaven må i tillegg være fra noen som ikke har spurt dere om hva dere ønsker dere, for å si "surprise me!" var for risikabelt. Jadda!

Gammel 03-02-08, 16:41   #42
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så med andre ord ønsker dere noe ekstraordinært som ikke står på denne listen dere av tvang måtte skrive. Gaven må i tillegg være fra noen som ikke har spurt dere om hva dere ønsker dere, for å si "surprise me!" var for risikabelt. Jadda!

Det er vel ingen som har sagt at de ønsker seg noe ekstraordinært, spørsmålet er jo om man har fått noe som utmerker seg, det kan jo like gjerne være noe fra gavelista til noe helt annet. Nå syns jeg du gjør deg vanskeligere enn det som er nødvendig.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 16:42   #43
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det var snakk om å legge sjel i gavekjøpet.

Gammel 03-02-08, 16:43   #44
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nei, det var snakk om å legge sjel i gavekjøpet.

Ikke om man ser på hovedinnlegget.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 16:50   #45
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Ikke om man ser på hovedinnlegget.

Hvis du ser innlegget jeg siterer og svarer på, er det snakk om nettopp det, jo!

Gammel 03-02-08, 18:52   #46
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Hehe. Nei. Blander du meg sammen med noen andre eller?

Jeg giftet meg i 2003 jeg. Vi bor ikke der familiene våre bor, så jeg hadde påforhånd ikke snakket med noen andre enn mine foreldre, min forlover og svigermor før vi møtte alle bryllupsdagen. Mange hadde jeg så og si aldri truffet før. Vi fikk ting vi ønsket oss, og andre ting som vi ikke hadde skrevet opp, men som var fine de også. Praktiske og nyttige ting som halvveis nyetablerte trenger eller kan få bruk for. Men ber du meg dra ut en ting som skilte seg veldig ut i forhold til de andre, så kan jeg ikke det. Så enkelt er det. Det betyr jo ikke at jeg savnet det heller. Vi var overveldet over alt vi fikk. Så jeg ser ikke logikken din.

Nå til jul fikk jeg også ting jeg ønsket meg, men noe som skilte seg ut var ting ungene hadde laget i barnehagen. Jeg visste ikke om det på forhånd, men satte stor pris på det likevel. Jeg satte pris på andre ting jeg også fikk, men likevel når jeg tenker etter så opplever jeg at det ungene hadde lagd skilte seg ut.

Forøvrig har jeg lest mange innlegg fra deg Skremmern, og sjelden har du vel hatt så tungt for å forstå hva folk mener som i denne tråden - og det er ikke ment som noe angrep. Jeg bare lurer på om du tuller med meg, sånn for moro skyld?

Sist redigert av Dronningen : 03-02-08 kl 19:00.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 19:06   #47
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Det er jeg som ikke fikk gaver med sjel i som skremmeren mener.

Listen var ting vi ønsket oss, som er nyttige og fine.
Men ingen av tingene som utmerket seg noe veldig. Vannkarafler og sause øser.

Ingenting som passer inn her i tråden.

Å legge sjel i det vil jeg si være å tenke utenom den faste listen, og klare å kjøpe noe vi ville satt veldig pris på. Som jeg ser mange her har fått.

Nå hadde jeg glemt de håndmalte vinglassene fra min forlover. Likte veldig godt at hun har tatt seg tid til å faktisk legge sjel i gaven, ikke bare gå inn på tilbords få listen. Finne en ting som tilsvarer prislappen som man vil gi og kjøpe den. Det er snilt og fint. Men det er ikke ekstraordinært.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 19:12   #48
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Det er jeg som ikke fikk gaver med sjel i som skremmeren mener.

Aha..

Jaja. Men vi var jo uansett enige om en del ting i starten, så jeg syntes det var greit å forklare hva jeg mente.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 00:47   #49
Rufserine
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelagen
Rufserine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vår beste bryllupsgave, som vi fortsatt setter stor pris på, var selve bryllupet To vennepar planla alt, inviterte familiene fra begge sider, fant sponsorer og holdt det hele hemmeilig for oss Vi fikk vite om planene bare en uke før vielsen, fordi presten forlangte det. Kjempegave

Rufserine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:43.