Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-08, 09:15   #26
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bedre for en jente å være "guttete" enn "jentete"?

Det ene utelukker vel ikke det andre vel?

Mine jenter er både "jentete" og "guttete". De eldste liker sminke og jenteting, og fotball. Hun yngste liker dukker og prinsessekjoler, og elsker Kaptein Sabeltann. Min yngste, gutten, leker med alt.

Det verste jeg ser er mammaer som konstant prakker på jentene "jenteting". Bare rosa klær, masse dill og dall, rosa rom, etc. Kjenner ei lita jente som kommer dresset opp som ei prinsesse til barnebursdager (ja, med prinsessekjole, prinsessekrone, sminke, parfyme og masse annet dill). Det er SYKT å se på. Første gangen spurte jeg om hun skulle i karneval, men det skulle de ikke. Bare en helt vanlig bursdag, hvor man skulle pynte seg med vanlig penkjole.

En mellomting er bra. Jeg liker se jentene mine i kjole, men det gleder meg også like mye å se de eldste svette og møkkete på fotballbanen, og den yngste kledd som en Sabeltann-jente.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat