Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-08, 21:37   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg vet ikke helt om jeg, som Polyanna, heller skulle ønske at jeg kunne bli fornøyd som jeg er. Jeg er ikke kjempemisfornøyd, det ødelegger ikke livskvaliteten min, liksom. Men for meg er det kanskje justeringsfaktoren. Den som gjør at jeg ikke går opp de to kiloene i året som er så farlige og lett for. Som gjør at jeg plutselig veier 15-20 kg for mye i stedet for de små kosmetikkiloene.

Jeg er ikke sikker selv en gang, om jeg egentlig ønsker å bli fornøyd på +5 kilo nå, +5 kilo til om et par år, osv. Det jeg vil allerhelst er å bare komme ned på matchvekt (noe som burde være lett!) og bli der. Når det er så lite om å gjøre! Eventuelt droppe det, og konsentrere meg om å være stabil der jeg er. Men en av delene.