Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-08, 22:51   #130
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stigmatisering av overvektige

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

En kan jo skjønne veldig godt at andre ikke har et greit forhold til kroppen sin og samtidig mene at samfunnet ikke fordømmer de undervektige på samme måte som de feite.

Klart det må være vanskelig når alle tror man er anorektiker. Men jeg ville heller tillegges mer selvkontroll enn det jeg har, enn å bli kategorisert som dum og helt manglende i selvkontroll. Men det betyr ikke at jeg ikke har empati for enkeltpersoner.

Hvordan faen kan du si at undervekt er et tegn på selvkontroll? Kanskje det rett og slett er det stikk motsatte? Det kan være like jævlig vanskelig å _spise_ som å _ikke spise_.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat