Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-08, 22:56   #133
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stigmatisering av overvektige

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hvordan faen kan du si at undervekt er et tegn på selvkontroll? Kanskje det rett og slett er det stikk motsatte? Det kan være like jævlig vanskelig å _spise_ som å _ikke spise_.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Det er jo klart at en anorektiker har jernvilje når det gjelder å ikke spise. At denne jernviljen har blitt automatisert, ikke er ønsket av vedkommende osv, endrer ikke på det faktum at en anorektiker IKKE spiser. Og at det å ikke spise krever en disiplin. Det er vel ingen anorektikere som sier at det er ENKELT å være anorektiker?

Eller misforstår jeg hva du vil fram til nå?

Og jeg snakker om anorektikere her. Ikke undervektige som gruppe.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat