Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-08, 22:00   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva folk kan få seg til å si?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Jeg tror den personen du snakket med ble så satt ut at h*n ikke visste hva h*n skulle si. Da kommer det fort dumme ting ut. Jeg skjønner at du ble lei deg! Ikke sikkert at vedkommende mente det h*n sa, men prøvde å komme med noen trøstende ord? Som ble helt feil, riktignok, men likevel. Det er ikke lett å uforberedt få innblikk i andres sorg. Det kan få utslag i form av et lite gjennomtenkt utsagn.

Underskriver den. Det var en forferdelig ting å si, men gjennom egen kreftsykdom så har jeg også vært gjennom andres reaksjoner. Det kunne til tider være slitsomt..... Men jeg prøvde å tenke at de vet ikke bedre og de plumper ut med ting fordi de ikke vet hvordan de skal takle slike ting.

Men jeg skjønner din reaksjon.....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat