Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-06, 20:35   #109
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Har akkurat lest "Horemamma" av Bente Lyon. Kjøpte den da jeg var i Oslo i forrige måned, fordi jeg synes følgende setning på coveret trakk min oppmerksomhet i retning av gurimalla, går det an å drive horehus i Norge???

Sitat Bente Lyon: "Det eneste jeg i ettertid har lurt på, er at jeg i tillegg til samfunnstjeneste ble dømt til å betale 680 000 kroner til statskassen. Jeg er ingen jurist, men på sett og vis bekreftet dommen det jeg alltid har visst, og som virksomheten på Neptun bekreftet. I Norge er dobbeltmoralen som regjerer. Hvis jeg skal betale horepenger til staten, så blir også staten og Norge en hallik. Det var det jeg visste."

Forøvrig var boken drit-dårlig.

Andre kloke ord fra den dama: " Nei, de som jobbet for meg har ikke tatt skade av det psykisk. Faktisk har mange savnet arbeidsstedet sitt sånn at de har måttet gå til psykolog etterpå"

Apple er ikke aktiv