Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-08, 23:18   #2
Seņora
Bør lage seg en tittel selv

Seņora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Seņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de flesteSeņora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brennpunkt nå (21.30)

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg så programmet, og sitter igjen med en følelse av at historiene som kom fram i dokumentaren ikke representerer den virkelige verden helt. Litt snodig at de ikke har klart å spa fram en eneste lykkelig historie, men det var kanskje ikke formålet? Det som kom fram var vel iallefall at illegalt surrogatopplegg ikke er noe å trakte etter, og at folk ikke har bestemmelsesrett over egne egg. Jeg føler meg ganske uinformert når det gjelder dette med surrogatmødre, og har egentlig ikke tatt noe klart standpunkt om hvordan jeg synes regelverket bør være.

Du sier mye jeg ville sagt og savner en lykkelig historie. Det er jo ikke hemmelig at Arve Juritzen har brukt surrogatmor og som hadde lykkelig utfall.

Seņora er ikke aktiv   Svar med sitat